Bloggheader

Bloggheader

måndag 19 september 2011

Avklätt. Megan Fox. Robotar.

Igår gick jag och la mig klockan åtta. Tycker ni att man kan säga att man är utvilad om man sover från 20.3o-06.00? Jag tror att man kan det faktiskt. 

Idag när jag tog min dagliga promenad till jobb stötte jag i vanlig ordning på mina morgonstammisar. Killen med helt för mycket ansiktsbehåring som står och väntar på skjuts på hörnan. Åttio kilo rottweiler som är ute och går med sin ägare. Paret som joggar i jesusparken klockan tjugo över sex på morgonen (ingen tycker att ni är duktiga, helt ärligt, alla vill bara att ni slutar hetsa oss andra). Sist men inte minst stöter man på t-shirtmannen... Det är grabben som i alla väder (sol, ösregn, hagel, u name it) endast bär t-shirt. I morse hade jag termobyxor, halsduk, tjockiströja och jackan uppdragen till öronen. Han hade t-shirt och shorts. Fattar ni? Han var barbent och ärmlös. Och förståndslös. Framförallt förståndslös.

Efter att ha cyklat hem (utan termobyxor, okej det var liiite ambitiöst), duschat och fixat mat har jag bevittnat apsnygga Megan Fox ge sig i kast med diverse ascoola robotar i Transformers. Jag önskar mig en sån i julklapp. En svinsnygg bil/robot. Jag kan ta vilken som helst. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar