Bloggheader

Bloggheader

måndag 5 september 2011

Jordens sötaste version av Home.

Alltså jag förstår att jag är sen, det gör jag absolut ingen hemlighet av! Men jag har inte känt ett behov av att rekommendera det youtubeklipp som dom gör med "Rolling in the deep" eftersom jag tyckte det var sött, men alla andra har ju redan postat det. Men när man lyssnar vidare bland deras filmer och kommer till "Home" så kan jag inte hålla mig längre...
Till och börja med så har jag aldrig sett en sötare flicka i en sådan randig pyjamas med en snöman på! Fortsättningsvis så är det så jäkla gulligt hur hon sitter och lutar armen mot gitarren hela tiden för att rätt vad det är sitta och luta sig mot pappas arm istället. Sedan följer en hel låt av total gullighet om man nu får säga så...


Leendet när dom tittar på varandra vid 01.04
Hennes fingrar vid 01.37 för att inte tala om
Hennes låtsasvissling vid 01.42 och
När hon utbrister "one day I'm gonna whistle?" vid 01.49 samt
Gäspningen vid 02.38. 

Ähh, jag dör bara. Det är så jäkla gulligt rakt igenom. Och satan i gatan vad söt hon är alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar