Bloggheader

Bloggheader

söndag 4 september 2011

Marmaris i bilder.

Utsikten från Beach Club
En varning om att inte dyka i poolen?
Mika hjärta mamsen!
Ett brutalt svinkallt vattenfall!
Jesus beach, stranden där man kan gå mitt i havet ungefär 500 meter ut.

Veckans finaste gest var när DJn på en av barerna lät meddela att nästa låt var till mig:

Och veckans mest spelade låt överallt var utan tvekan:


Veckans lärdom var att inte plocka upp stenar med tårna från havsbotten som man gör hemma. Framförallt för att krampen som följer när man sluter tårna om stenen inte går att häva på flera tusentals timmar i den värme och tillika vätskebrist som Marmaris erbjuder. 


Veckans roligaste händelse blir oavgjort mellan situationen där mammas hand hamnade på en killes paket, och situationen där mamma skulle beställa in en orgasm. Drinken alltså...

En vecka i Marmaris var precis vad jag behövde! En vecka med min mamma skulle jag inte vilja byta bort mot något! Och de väldigt ihärdiga turkarna var faktiskt inte så illa ändå, ett mer vänligt och givmilt folk får man nog faktiskt leta efter!

/M. Förfärligt nöjd med sin semester!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar