Bloggheader

Bloggheader

söndag 18 september 2011

Dagen som gick.

Jag städade. Åkte förbi sjukhuset. Handlade. Lagade mat. Tömde balkongen. Gick upp med allt på vinden. Satte igång och tvättade. Tog beslutet att jag inte orkade impregnera skorna idag. Torres har inte kräkts mer så jag avskaffade planerna på morgondagens barnvakt. Diskade. Jag gjorde en grov plan på 25-årsdagen och sedan gjorde jag det största misstaget man bara kan göra.

Jag satte mig i soffan.

Och nu kommer jag knappt upp här ifrån. Helst av allt skulle jag bara vilja gå och lägga mig, men eftersom jag har tvätt i tvättstugan får jag hålla ut ett par timmar till. På tal om tvätten så märks det ganska tydligt att hösten är kommen om man tittar på antalet använda strumpor den senaste veckan. Det ser ut som att jag driver ett dagis för tusenfotingar...

Nu ska jag strax ta på mig pyjamasen och slänga mig i sängen med en skål chokladpudding och skriva detta årets önskelista. Fattar ni att det är jul om typ tre månader? Så uuuuuunderbart!! Jag kan knappt bärga mig alltså. Julbak, pyntning, jul på Liseberg, skridskoåkning med varm choklad, klä granen och mycket mer är det absolut bästa jag vet. 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar