Bloggheader

Bloggheader

fredag 30 september 2011

Min fredag!

Finally fredag! Som jag har längtat! Och vilken underbar vecka det har varit fram tills nu, vilket naturligtvis bådar gott för resten av helgen...

Vi kan börja med att jag har ett nytt nagellack. Jag kallar det lekfullt ljuslila. Jag hatar egentligen färgen, men jag kan bara inte motstå den. Jag vill vara lekfull. 

Nu ska jag strax iväg och göra bomben i motionsbanan! Tror ni att man blir poppis då? Men först slänger jag i mig en bananshake full av kolhydrater. Målet är inte att tappa vikt, utan att omfördela den vikt jag har och att motionera, remember?

Efter simningen drar jag direkt på kräftskiva! Bättre sent än aldrig... Jag längtar redan efter att få hälla upp en riktigt kall cider och börja slabbandet. Hur många av er har varit på kräftskiva i år? Det bästa med kräftskiva tycker jag är att man får sjunga vid matbordet. Det fick aldrig jag när jag var liten. Så ikväll ska jag sjunga högst av alla! 


Önskar alla mina bloggläsare en skön fredag!
Följ bloggen för fler uppdateringar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar