Bloggheader

Bloggheader

torsdag 22 september 2011

När man inte hade kunnat säga det bättre själv.

"Freedom to you has always been who ever landed on your dick".

Idag har jag varit ledig, och inte fått en enda sak gjord som jag planerat! Det är lite av en bedrift det med. Jag har varit på sjukhuset och visat brösten som vanligt (den som arbetar på sjukhuset och inte har sett mig halvnaken det senaste halvåret måste vara tjänsteledig!), pratat i telefon med Emse kanske tio gånger (?), fikat med Emse, C & A, shoppat snygga saker till A och störst av allt:

Kickstartat Kom i form för 2012!!

Pass nummer 1. Jag säger bara 30 minuters powerwalk i nattsvarta bokskogen. Jag känner redan hur mitt livs form kryper sig på mig. Imorgon ska jag handla tvåhundra kilo frukt också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar