Bloggheader

Bloggheader

tisdag 13 september 2011

Min dag, so far.

Vaknade av att Torres försökte att vara den lilla skeden och låg klaustrofobiskt nära mig i sängen. 
Steg upp. 
Åt sju nutellamackor och en skorpa. 
Mådde lite illa. 
Åkte ut till svågertorp och köpte en sak till vaskläckaget i köket. 
Körde till biltema. 
Blev kallad argbigga. 
Körde till lagerhaus. 
Köpte en kakburk. 
Körde till netonnet. 
Köpte en ny bilstereo. 
Körde förbi en korvkiosk. 
Köpte en korv med mos och åt i bilen. 
Fick mos och ketchup i hela bilen. 
Hämtade Emse. 
Körde och provade tretusen glasögonbågar.
Spenderade motsvarande en utlandssemester på ett par nya brillor.
Körde till mobilia och letade en ny väska till mig och en odödlig blomma till Emse.
Körde hem till mig och diskuterade julen, mitt födelsedagsfirande och mina semesterdagar.
Ringde hyresvärden och frågade varför dom tagit bort mitt namn från porttelefonen.
Ingen visste.
Ringde försäkringsbolaget och undrade hur det gick med mitt ärende.
Ingen visste.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar