Bloggheader

Bloggheader

måndag 26 september 2011

Happy moments.

Först och främst vill jag börja med att tacka för alla fina kommentarer jag fick gällande mitt inlägg igår! Jag försöker att varva bloggen med dagliga uppdateringar om mitt liv, bildblogg och ibland så delar jag med mig av mina texter. Vem som helst kan leverera en uppdatering om sitt liv, och bilderna bryr jag mig inte så mycket om vad ni tycker om dom, men mina texter... dom är lite heliga. Det är så nära mig man kan komma. Och det blir ju såklart lite sårbart! Men det gör mig väldigt glad att ni gillar det!


Idag, när jag gick min powerwalk i pildammsparken, konstaterade jag hur fruktansvärt lycklig jag är för tillfälligt. Är det okej att vara lyckligare än någonsin trots att människor svälter, nära och kära är sjuka och mammor dränker sina barn? Jag är inte säker. Men jag är det ändå. Så himla lycklig! Så jag unnar mig att vara det ett litet tag till...


Imorgon är det motionsfri dag och inspirationskväll på min favvoinredningsbutik. Jag kan knappt bärga mig! Jag ska låsa in plånboken i en kista och gräva ner den tio meter under jorden. Och även om jag gör det kan jag ändå inte gå i god för att jag kommer hem utan något inköp. Jag skulle kunna sälja min mamma och belåna mina katter för hälften av sakerna i den där butiken. Det är inte hälsosamt för fem öre. Men jag går dit för att mingla och äta tilltugget. Jag tror nästan på det själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar