Bloggheader

Bloggheader

måndag 12 september 2011

Dom tio budorden från en 21-årings point of view.

Jag följer med en konstig hatkärlek lite halvt denna killens blogg där han dagligen berättar om allt värdelöst han hittar på. Inte för att mitt liv är så jävla spännande, men jag har i alla fall ett riktigt jobb... Senast i fredags tog han med sin nya brud till ett hotell för att lyxa till det lite, men eftersom han har ont om kulor så blev det tyvärr bara Ibis. Jag föredrar en kille som bäddar rent framför en kille som tar mig till ibis. Och det är inte som att jag är bortskämd, det är mer att jag kan se ett försök att få mig i säng när det slår mig i ansiktet. 

I alla fall, det var inte det jag ville säga, utan poängen var att jag igår granskade hans härliga tio budord till brudar. Man måste bara älska hur han provocerar ett helt släkte liksom. Jag förstår att killen bara är 21 år, och jag köper det. Men jag kan bara inte hjälpa att man frågar sig om han ändå inte är uppfostrad av Baloo? Så jag tänkte att jag kör hans budord här nedan, och så säger jag vad jag tycker och tänker om hans "goda råd". Mest för att det är måndagkväll och jag ändå inte kan producera något produktivt... Så:

* Prutta eller rapa aldrig under sex = nackskott
Vad sägs om att inte ligga med tjejer med magproblem? Seriöst så vet jag ingen som pruttar eller rapar under sex. Men han har tydligen varit med om det...
 
* Stöna inte för mycket. Vi killar tycker bara att det blir för överdrivet. Stönet som är naturligt är det bästa. 
Jag ser bara ett problem i den meningen och det är folk som njuter falskt. Precis som att det skulle vara ett problem om det är äkta? Och sen när började du representera alla killar ("vi killar"), det tycker jag faktiskt är den största frågan av dom alla!
 
* Ljug alltid om hur många ni har haft sex med om det är många. Vi killar vill alltid känna oss speciella :)
Då föreslår jag att ni killar skaffar er lite självförtroende och växer upp. Ställ inte frågan om du inte klarar av svaret. Vi tjejer har också haft ett liv innan er. Live with it.
 
* Skippa dom engelska meningarna som "fuck me harder" "I love your cock". Vi är förfan i Sverige och inte på någon jävla bordell i usa.
Nu börjar jag smått misstänka att du är oskuld och kollar för mycket porr. Eller i alla fall att de tjejerna du är med gör det. Vuxna tjejer låter inte så, jag lovar :)
 
* Var alltid snygg för eran kille. Vi killar älskar när våra tjejer ser bra ut så att vi kan visa upp dom och vara stolta. Många tjejer tror att bara för att dom har kille så behöver dom helt plötsligt inte sminka sig längre. 
Detsamma. Speciellt sminket.

* Är du smal så klaga inte på att du är tjock. Är du tjock så klaga fortf inte på att du är tjock utan gör något åt saken istället. 
Haha, jag hade bara älskat att ha ett förhållande med denna killen. Han verkar så empatisk, stöttande och uppmuntrande. 

* Lek inte mognare än vad du är för det är bara genomskinlig. 
Ja, går man inte runt med stringtrosorna ovanför jeanskanten, blåser stora tuggummibubblor och totalt saknar framtidsambitioner så leker man garanterat. Allt annat än det verkar ju helt horribelt, tycker ni inte? 

* Hår under armar är inte acceptabelt under några omständigheter. Även fast det är 2011 och det ska vara jämställdhet mellan tjejer och killar.
Det kanske kan få vara en smaksak? Även om jag själv inte har det, och delar uppfattningen att det ser lite speciellt ut så tror jag inte att det är okej att tvångsraka alla tjejer under armarna bara för att det är 2011?

* Bli inte för fulla. Tejer som står och spyr bakom träd är ganska sexigt.
Jag vågar nog påstå att det där är en mognadssak. När man är femton och inte har koll på sina gränser så står man där bakom trädet och spyr. När man är arton kan man hålla sig tills man kommer hem och när man passerar tjugo har man vanligtvis lärt sig läxan och kör inte tequila-race varje utekväll. 

* Tänk inte ens tanken på att stoppa upp en snus under läppen. Riktigt tacky!
Haha, ja skit i att det är beroendeframkallande, dyrt och onödigt, för först och främst är det tacky. Det är bättre att röka ihjäl sig, för det är väl sexigt kanske. Eller vad vet jag? 

Nä men jag får väl tacka för dessa, högst användbara budord. Frågan är vad jag skulle gjort utan denna information? Jag skulle nog helt enkelt bara inte klarat av vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar