Bloggheader

Bloggheader

måndag 5 september 2011

Mitt nya hår!

Idag har jag varit hos frisören för första gången på tio månader (inga kommentarer). Det ni... Innan har jag gått och klippt mig hos superduktiga Anette som har en sjukt mysig och fin salong i malmö, 9ans klipp , och som gjort underverk med mitt fågelbo en lång tid nu!

Idag har jag dock, efter rekommendationer, besökt H-akademin som ligger nere vid Telia-huset i dockan. Och snacka om att världens sötaste och gulligaste Annie gjorde mig fin i håret! Det gick så utomordentligt bra att jag, om en och en halv månad, ska vara hårmodell för henne. Håret är slingat, tonat, klippt och halvlockat. Vi siktade mot Pamela Andersson-blont men hamnade några färgsteg innan eftersom jag tröttnade. Mitt tålamod är sisådär nuförtiden. Egentligen är det väl inte så förfärligt mycket som är avundsvärt med hennes utseende, bortsett från de berömda lökarna (som kanske är lite oproportionerligt stora), som jag ändå är mycket tveksam till om jag skulle våga dra till med. Jag gillar formen på sillisar, det sticker jag inte under stol med, men det är känslan som jag motsätter mig lite. Om jag hade kunnat få formen, men ändå behålla mina mjuka godingar så hade de varit en done deal! Och därmed har vi dementerat dom funderingarna. 

Nu var det ju inte det blogginlägget skulle handla om, så, så här har ni:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar