Bloggheader

Bloggheader

söndag 11 september 2011

Ohh what a night...

Syrran hade sin artonårsfest med maskerad igår. Det blev en lyckad kväll, väldigt lyckad! Jag gjorde ett helt ananasbål som jag inte kunde smaka på själv (även om syrran gjorde sitt bästa för att försöka döda mig ett par gånger). 
Sedan drog en liten av den totala skaran till Slagthuset, där man inte varit på kanske tre år? Jag och Paula var utan tvekan kvällens dinosaurier med vår ålder som översteg samtliga andra gästers med kanske fem år (shit vad jag är gammal!)? En sak som jag hade glömt var att grabbar i den åldern är ambitiösa. Väldigt ambitiösa. Förutom att några, rätt vad det var, smög upp bakom en och utförde någon "juck-liknande" dans mot en så är dom även väldigt hjälpsamma. Vid ett tillfälle stod jag och Paula och dansade med hennes väska emellan oss varpå en kille kom fram, lyfte upp den och gav den till henne. "Nä men tack så hemskt mycket" och så la vi ner den mellan oss igen. 
Paula rockar loss!
Min vackra syrra och superpinglan Paula!
Efter slagthuset gick jag vidare till Harrys och mötte upp min kära grannfru Emse och hennes crew för kvällen. Vi hade som vanligt mycket trevligt, och efter lite käk hemma hos Emse efteråt var jag hemma runt halv sju. Halv sju. Jag är inte arton längre. Det märks väldigt tydligt idag...


Nu blir det filmkväll och imorgon är semestern slut och jag är officiellt tillbaka i vardagen igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar