Bloggheader

Bloggheader

lördag 24 september 2011

On the right track!

I'm on the right track, baby
I was born this way!

Det är en förfärligt härlig känsla när man ställer sig i spegeln och verkligen känner igen sig själv! De senaste månaderna har jag verkligen känt att jag äntligen kommit i fas med vem jag är, och vem jag vill vara. Jag är lugn och harmonisk, brinner för det jag vill och satsar på de sakerna som är viktiga för mig! Jag känner igen mig själv, jag känner igen den där glada tjejen som tror att allt är möjligt bara man kämpar riktigt mycket för det. Det låter kanske naivt i era öron, men jag hade aldrig kommit dit jag är idag om det inte var för att jag trodde på det...

Ikväll blir det grekiskt med tjejerna, och sedan Crazy, stupid, love ovanpå det. Låter faktiskt som en perfekt lördagskväll i mina öron.

/M. Tycker att alla borde vara väldigt nöjda med vem dom är cause we were born this way! 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar