Bloggheader

Bloggheader

tisdag 6 september 2011

Skulle aldrig någonsin betala för att kissa på mig.

Jag och mitt nya hår har nyss kommit hem efter att ha avverkat försvunnen på bio. Det var en timme och 40 minuters ren spänning. I alla fall för mig, som lever med thrillernerverna utanpå kroppen. Sätt mig i en biosalong när dom visar en skräckfilm och ni kommer att gå där ifrån av den pinsamhet som uppstår när jag skriker rätt ut i salongen till förtexterna... Jag fattar inte den här tjusningen med att gå och bli skrämd. Det är samma sak med spökhus. Skulle aldrig någonsin få för mig att betala för att kissa på mig. Ni kanske tycker att jag är tråkig nu, och det är helt okej för mig. Man gör vad man kan för att behålla den lilla värdighet man äger.

I övrigt var det en mycket trevlig dag, och en riktigt mysig avslutning på dagen. Det tackar vi för! Mika är nöjd. Over and out. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar