Bloggheader

Bloggheader

torsdag 15 september 2011

Some people.

Ni får ursäkta gårdagens frånvaro, men det har varit lite si och sådär med sömnen, och igår tog jag chansen att ta igen mig lite. Brist på sömn är absolut min största anledning till att komma i känslomässig obalans. Det är verkligen inget jag sticker under stol med. Av just den anledningen försöker jag att sträva efter åtta timmars vila per dygn! Allt mindre än det ersätter glada Mika med en riktigt dålig variant. Men nog om det! 

Efter en superdålig dag på jobb (var inte många saker som klaffade idag) har jag i  eftermiddag/kväll haft en fantastiskt mysig dag hos Annika som nyss flyttat ihop med sin kille i en superfin lägenhet. Hos Annika får man alltid god mat och dryck, hon är otvivelaktigt en av de bästa värdinnorna jag känner till!

Annika har för övrigt ägnat hela sin helg åt att komplettera sin vintergarderob. Det har inte jag. Jag har två sorters vinterskor, snöskor och stilettklackade "bend over"-shoes. Så om det inte snöar och jag inte ska ut och skaka rumpan så har jag ingenting att ha på mig. Jag har heller inga vantar och mina raggsockar är där hål på. Det betyder shopping, right? Vem ska med?

Och Emina, bilder på nya klänningen utlovas snarast!! Håll utkik.

Gonatt alla härliga bloggläsare! 

Some people come into your life as a blessing, and others come into your life as a lesson...




1 kommentar:

  1. Jag tittar in titt som tätt! Hälsa Annika! Kramar/Emina

    SvaraRadera