Bloggheader

Bloggheader

tisdag 13 september 2011

En fjortonårings funderingar.

Saker jag funderar på just nu...

...Om klänningen jag hämtade ut idag eventuellt är den snyggaste klänningen jag någonsin ägt?
...Vilka skor man bär till en sådan klänning?
...Vem jag ska tvinga att ha en sådan fest så att jag kan få bära denna klänning i typ åtta timmar och bara njuta?
...Om jag ska ha den festen själv?
...Om jag ska ha festen, ska det då vara middag först?
...Och om jag ska ha middag, vem ska jag då bjuda?
...Och om jag ska ha middag, vad ska jag då bjuda på? Och lite viktigare, vad ska jag då ha till efterrätt?

Mycket funderingar där på en gång. Livsviktiga beslut som eventuellt kan vara livsavgörande! Helt klart är att festen inte äger rum innan jag har fått mina brillor, så att jag kan se om mina vänner verkligen är så snygga som jag tror att dom är ;)

1 kommentar:

  1. Vill se denna klänningen! Bild tack! :D kamar /emina

    SvaraRadera