Bloggheader

Bloggheader

söndag 18 september 2011

Min söndag.

Eftersom jag inte var ute till fem i morse, och nykter, så orkar jag idag göra lite mer än vad man vanligtvis orkar en söndag vilket är rätt bra eftersom jag har en del att göra idag. För att ge er ett urplock:

Jag ska städa, min katt är magsjuk. Behöver jag säga mer?
Jag ska tvätta ett obeskrivligt stort tvättberg.
Jag ska laga söndagsmiddag.
Jag ska ta in balkongmöbler och grill.
Jag ska ta ett varv på vinden.
Jag ska förbi sjukhuset en sväng och hälsa på UMAS i särklass snyggaste patient.
Jag ska planera veckan samt fixa barnvakt till imorgon om Torres inte är bättre.
Jag ska göra en grov planering av min 25-årsdag så att jag kan undvika firande på ett sätt som gör alla nöjda...
Jag ska inte se MFF.
Jag ska impregnera samtliga vinterskor.


/M. Har fullt upp idag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar