Bloggheader

Bloggheader

lördag 3 september 2011

Mika som en rysk cirkusartist.

Jag hade precis författat en halv roman om bad boys som jag tänkte släppa här på bloggen när jag höll på att sparka i sönder tårna när jag sprang in i resväskan som ligger/låg i hallen. Tog det som någon övre makts finkänsliga sätt att tala om för mig att det var dags att packa upp, och tömde hela resväskan i tvättkorgen. Fixat! 

Sedan packade jag upp sakerna jag köpte i tax-freen och där fastnade jag en lång stund. Jag köpte nämligen sex läppglans, ett rouge, 14 sminkborstar och en liter rom. Så nu sitter jag här, sminkad som en rysk cirkusartist (var tvungen att testa alla borstarna och samtliga läppglans), och dricker ren rom med is. Hardcore kallar jag det. Varje klunk tvingar fram en liten ulkning och ifrågasätter starkt mitt ryska spritsinne. Efter min, ungefärliga, en timmes sammanhängande sömn inatt gissar jag på att jag snart däckar på hallmattan, vilket hade varit ett oerhört slöseri nu när jag längtat så fanatiskt efter min säng i en hel vecka!

Imorgon ska jag släppa en sammanfattad reseblogg från Marmaris, med tusen bilder och härliga pinsamheter från min sida. Håll utkik!

1 kommentar: